LT


FURNIBAY INTERNETO PARDUOTUVĖS PIRKIMO PARDAVIMO TAISYKLĖS

Įsigalioja nuo 2022-05-01

 

1.SĄVOKOS

 

1.1.Pirkimo pardavimo taisyklės ir sąlygos (toliau – Taisyklės) – šios nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.furnibay.ltinternetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

 

1.2. Internetinė parduotuvė –

www.furnibay.ltinterneto tinklapyje esanti elektroninė parduotuvė, kurioje Pirkėjas, prisiregistravęs ir neprisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti Pardavėjo siūlomas prekes.

 

1.3. Pardavėjas –

www.furnibay.lt, UAB „Furnibay“, juridinio asmens kodas 304540071, adresas P. Vileišio g. 29-67, LT-10203 Vilnius, įregistruota ir veikianti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įmonė.

 

1.4. Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių Pirkimo pardavimo taisyklių 2.4. punkte numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių Internetinėje parduotuvėje.

 

1.5. Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių užsakymo paraiška, kurią Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Internetinę parduotuvę, ir Pirkimo pardavimo Taisyklės.

 

2.BENDROSIOS SĄLYGOS

2.1. Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir pristatyti prekę Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už ją nustatytą pinigų sumą bei atlyginti pristatymo išlaidas, Taisyklėse numatytomis sąlygomis.

 

2.2. Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs langelį varnele ,,perskaičiau ir sutinku su Taisyklėmis“.

Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Pirkėją ir Pardavėją UAB „Furnibay” (toliau - Šalys) įpareigojantis teisinis dokumentas, nustatantis Šalių teises bei pareigas, prekių pirkimo ir apmokėjimo sąlygas, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką, Šalių atsakomybę ir kitas nuostatas, susijusias su prekių pirkimu ir pardavimu

www.furnibay.ltinternetinėje parduotuvėje.

 

2.3. Pardavėjas pasilieka teisę pakeisti, taisyti ar/ir papildyti Taisykles dėl svarbių priežasčių (t.y. atsižvelgiant į įstatymų ir (ar) teisės normų pasikeitimus, naujų ir (ar) jau esamų paslaugų pakeitimo ir t.t.). Pirkėjui norint pateikti užsakymą būtina susipažinti su atnaujinta Taisyklių versija, kitu atveju sutartis nėra sudaroma. Taisyklių pakeitimai taikomi naujiems užsakymams ir neturi įtakos Pirkėjo pateiktiems, bet neįvykdytiems užsakymams.

 

2.4.

Internetinėje parduotuvėje www.furnibay.ltturi teisę pirkti prisiregistravę bei neprisiregistravę prie Internetinės parduotuvės sistemos Pirkėjai, kurie yra:

 

2.4.1. Veiksnūs pilnamečiai fiziniai asmenys, t.y. asmenys, kurių veiksnumo neapribojo teismas;

 

2.4.2. Juridiniai asmenys;

 

2.4.3. Visų aukščiau išvardytų asmenų įgaliotasis atstovas.

 

2.5. Patvirtindamas Taisykles, Pirkėjas patvirtina, kad turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje www.furnibay.lt.

 

2.6. Prekybos veikla Internetinėje parduotuvėje yra vykdoma Lietuvos Respublikoje.

 

3.PIRKĖJO TEISĖS

3.1.

Pirkėjas perka prekes Internetinėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis ir Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

3.2.

Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos su Internetine parduotuve, pranešdamas Pardavėjui raštu (el. paštu info@furnibay.lt, nurodant norimą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) iki prekių pristatymo arba ne vėliau kaip per 14 d. nuo prekės pristatymo dienos.

 

3.3. Pirkėjo teisė atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties nustatoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228 10 straipsniu „Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties“.

 

3.4. Pirkėjas gali naudotis teise atsisakyti pirkimo/ pardavimo sutarties ir grąžinti kokybišką prekę tik tuo atveju, jei laikėsi šių sąlygų:

 

3.4.1.Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galima tik perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);

 

3.4.2.Prekė nebuvo surinkta ar bandyta surinkti ir liko originalioje tvarkingoje pakuotėje. Kokybiškųsurinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;

 

3.4.3.Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (nepaveikta cheminėmis medžiagomis, vandeniu);

 

3.4.4.Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

 

3.4.5.Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

 

3.4.6.Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228 10 ir 6.228 11 straipsnių numatyta tvarka.

 

3.4.7.Pirkėjas, gražindamas kokybišką prekę, turi pateikti prekės įsigijimo dokumentą.

 

3.4.8.Už grąžintą kokybišką prekę sumokėtą sumą Pardavėjas įsipareigoja grąžinti per 14 dienų, nebent susitarta kitaip.

 

3.5.

Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti šių Taisyklių 3.2 punkte numatyta teise atsisakyti Sutarties ir grąžinti prekių, kurios buvo užsakytos ir/ ar pagamintos arba gaminamos pagal individualų Pirkėjo užsakymą, specialius Pirkėjo nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytos individualiems Pirkėjo poreikiams bei kitais Lietuvos Respublikos įstatymuose numatytais atvejais.

 

  1. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4.1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą Internetinėje parduotuvėje, privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną informuoti apie tai Pardavėją.

 

4.3. Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti savo registracijos duomenis ir (ar) Pirkėjo sąskaitos informacijos formoje pasikeitusius duomenis.

 

4.4. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo jas kruopščiai apžiūrėti ir patikrinti, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją (el. paštu info@furnibay.ltarba telefonu, nurodytu Internetinėje svetainėje) apie siuntos sugadinimą, aiškiai matomus prekės defektus, prekės modelio, komplektacijos neatitikimą Pirkėjo užsakymui.Jei prekės pristatytos sugadintos, Pirkėjasprivalo pažymėti defektą ir/ ar surašyti aktą.

 

4.5. Gavęs prekę, Pirkėjas privalo patikrinti ar įsigyta prekė yra kokybiška ir informuoti Pardavėją el. paštu

info@furnibay.ltarba telefonu, nurodytu Internetinėje svetainėje, apie rastus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu.

4.6. Pirkėjas privalo apmokėti kokybiškos prekės grąžinimo išlaidas.

Kai prekė grąžinama dėl kokybės trūkumo, prekės grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui.

 

5.PARDAVĖJO TEISĖS

5.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas Internetinėje parduotuvėje prie atsiskaitymo sekcijos.

 

5.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui, keisti Internetinę parduotuvę ar atskiras jos dalis, visą ir bet kokį jos turinį, pakeisti Internetinės parduotuvės veiklos internetinį adresą. Apie laikiną ar nuolatinį Internetinės parduotuvės veiklos sustabdymą Pardavėjas informuoja pranešimu Internetinės parduotuvės puslapyje ir (ar) pranešimais Pirkėjų registracijos paskyrose. Jei bendrovė laikinai sustabdys arba iš viso nutrauks elektroninės parduotuvės veiklą, tuos Pirkėjus, kurie jau yra pateikę užsakymus, tačiau dar nėra jų gavę, Pardavėjas informuos pranešimais Pirkėjų registracijos paskyrose ir atskiru pranešimu kiekvienam, pranešdamas apie pateiktų užsakymų tolimesnį vykdymo procesą.

 

6.PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

 

6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse ir Internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis (registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje, sudaryti Internetinėje parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą, apmokėti užsakymą, išsiųsti užsakymą).

 

6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

 

6.3.

Pardavėjas, išimtiniais atvejais: esant objektyviai pagrįstoms priežastims (aplinkybėms), kurių Pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos
prekės, įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę.
Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už prekes sumokėtus pinigus nedelsiant, jeigu Pirkėjas buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už prekes.

 

7.PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

7.1. Pirkėjas gali pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje šiais būdais:

7.1.1. užsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje internetiniu adresu www.furnibay.lt;

7.1.2. neužsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje pagal Internetinėje parduotuvėje pateiktas Taisykles;

7.1.3. telefonu;

7.1.4. salone adresu Manufaktūrų g. 20-238, Vilnius.

   Pagrindinės Prekių savybės pateikiamos furnibay.lt paspaudus ant konkrečios Prekės. Pardavėjas neatsako už tai, kad furnibay.lt esančios Prekės savo dydžiu, forma, spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Rekomenduojame prieš Užsakymo pateikimą atidžiai perskaityti Prekės savybių aprašymą, o iškilus klausimams – susisiekti su Pardavėju Taisyklėse ir furnibay.lt kontaktų skiltyje nurodytu telefonu ar elektroniniu paštu.

7.2. Detalesnį konkrečios prekės aprašymą bei jos įsigijimo sąlygas, Pirkėjas gali peržiūrėti paspaudęs ant prekės pavadinimo ir (ar) paveikslėlio. Kai kurių prekių kiekis yra ribotas, apie tai Pirkėjas informuojamas prekių aprašyme. Todėl, esant tokiai informacijai, Pardavėjas prašo, prieš užsakant prekę, susisiekti su Pardavėju. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesusisieks su Pardavėju dėl tikslesnės informacijos bei užsakys prekę ir prekių likutis bus nepakankamas, susidariusi situacija sprendžiama kaip numatyta Pirkimo pardavimo taisyklių 6.3. punkte.

 

7.3. Norėdamas įsigyti prekes Pirkėjas atlieka užsakymą Internetinėje parduotuvėje, pagal užsakymo lange pateikiamas instrukcijas. Registruotas Pirkėjas prekių išsirinkimo ir (ar) užsakymo procedūrą gali atlikti prisijungęs prie savo paskyros Internetinėje parduotuvėje.

 

7.4.

Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas Internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs prekių pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą, patvirtina užsakymą, bei Pardavėjas

jo nurodytu telefonu arba el. paštu, patvirtina užsakymą atsiųsdamas laišką el. paštu apie užsakymo patvirtinimą. . 

7.5. Pirkimo – pardavimo sutartis laikoma įvykdyta kai prekės perduodamos Pirkėjui Pirkimo pardavimo Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

7.6. Prekių pristatymo terminas yra skirtingas ir nurodytas Internetinėje svetainėje prie kiekvienos prekės aprašymo. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo Pirkėjo sumokėjimo už prekę dienos.

 

7.7. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma

. Pardavėjo Internetinės parduotuvės duomenų bazėje. Duomenys saugomi ne ilgiau kaip 2 kalendorinius metus. Pirkėjui paprašius raštu, asmeniniai duomenys ištrinami per 3 darbo dienas, nuo tokio prašymo gavimo dienos.

 

8.PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

8.1. Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės nurodomos kartu su jų pardavimo kaina. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM). Prekių pristatymo išlaidos nurodomos prie kiekvienos Prekės atskirai. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas.

 

8.2. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes vienu iš šių būdų:

 

8.2.1. naudodamas bankinį pavedimą – tai išankstinis apmokėjimas atliekamas pasinaudojant elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjui, mokant už prekes šiuo būdu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti šešiaženklį užsakymo numerį. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo nurodytą banko sąskaitą. Atsakomybė už pinigų pervedimo ir duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje;

 

8.2.2. naudojant elektroninės bankininkystės sistemą „Neopay“.

 

8.3. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.3.1 punkte numatytą mokėjimo būdą, Pirkėjas įsipareigoja atlikti išankstinį apmokėjimą už prekes. Mokėjimas laikomas gautu nuo pinigų įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą dienos arba pirkėjui pateikus įrodymą apie atliktą mokėjimą.

 

9.LIZINGO SUTARTIES SUDARYMAS

9.1. Pirkėjas gali sumokėti už prekes ir sudaręs lizingo sutartį.

 

9.2. Lizingo sutartį su Pardavėju gali sudaryti tik Pirkėjai, kurie yra:

 

9.2.1. veiksnūs 21 – 73 metų amžiaus fiziniai asmenys;

 

9.2.2. Lietuvos Respublikos piliečiai;

 

9.2.3. turi ne mažesnes nei 200 (du šimtai) Eur pastovias grynąsias mėnesio pajamas.

 

9.3. Pirkėjas ir Pardavėjas gali sudaryti lizingo sutartį, kurios suma yra 50 (penkiasdešimt) – 15.000 (penkiolika tūkstančių) Eur. Sudarytoje sutartyje gali būti numatyta Pirkėjo pareiga sumokėti avansą.

 

9.4. Pirkėjas ir Pardavėjas gali sudaryti lizingo sutartį, kurios grąžinimo terminas yra 6 (šeši) – 60 (šešiasdešimt) mėnesių.

 

9.5. Pirkėjas, norėdamas sudaryti lizingo sutartį, privalo Pardavėjui pateikti šiuos dokumentus:

 

9.5.1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą);

 

9.5.2. tarnybinį pažymėjimą, jeigu asmuo yra statutinis valstybės tarnautojas;

 

9.5.3. pensininko pažymėjimą, jeigu asmuo yra pensininkas, gaunantis pareigūnų, karių arba teisėjų valstybinę pensiją.

 

9.6. Pardavėjas, patvirtinęs Pirkėjo užsakymą, susisiekia su Pirkėju telefonu ir susitaria dėl konkrečių lizingo sutarties sąlygų.

 

9.7. Pirkėjas, sudaręs lizingo sutartį, turi teisę išsimokėti anksčiau nei numatyta sutartyje. Už šios teisės įgyvendinimą nėra taikomi papildomi mokesčiai.

 

10.PARDAVĖJO TAIKOMOS AKCIJOS IR DOVANŲ KUPONAI

10.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra rengti ir vykdyti įvairias akcijas, pavyzdžiui, prekių kainos sumažinimus, rinkinių formavimus ir pan.

 

10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo keisti akcijų trukmę, sąlygas arba jas atšaukti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik nuo jų atlikimo momento ir nėra taikomas iki jų atlikimo sudarytoms Pirkimo – pardavimo sutartims. Informacija apie vykstančias akcijas pateikiama Internetinės parduotuvės tinklalapyje, taip pat ji gali būti pateikiam kituose Internetinės parduotuvės informacijos sklaidos kanaluose.

 

10.3. Pardavėjas turi teisę parduoti dovanų čekius, už kuriuos Pirkėjas gali įsigyti Pardavėjo parduodamas prekes. Įsigyjamiems dovanų čekiams nuolaidos nėra taikomos. Dovanų čekiai į pinigus nėra keičiami.

 

10.4. Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra mažesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, kainų skirtumas Pirkėjui nėra grąžinamas. Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra didesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, jis turi sumokėti Pardavėjui kainų skirtumą.

 

10.5. Išparduodamoms prekėms nuolaidos nėra taikomos. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nustatyti kitas prekių rūšis, kurioms nuolaidos nėra taikomos.

 

10.6. Vieno apsipirkimo metu Pirkėjas gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą ir (arba) turimus dovanų čekius.

 

11.PREKIŲ PRISTATYMAS

11.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo užsakymo paraiškoje nurodyti:

 

11.1.1. prekių pristatymo vietą ir laiką, kai Pirkėjas pageidauja, kad prekės būtų pristatomos per kurjerių tarnybą;

 

11.1.2. pasirinktą pašto paslaugų teikėjo skyrių arba terminalą, į kurį Pirkėjo pageidavimu bus pristatyta prekė. Siunčiant prekes šiuo būdu, būtina laikytis šių siuntų savitarnos terminalų nurodomų reikalavimų (pavyzdžiui, maksimalaus svorio ar matmenų);

 

11.1.3. pageidavimą prekes atsiimti Pardavėjo baldų salone FURNIBAY, esančiu adresu Manufaktūrų g. 20, Vilnius.

 

11.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

 

11.3. Esant poreikiui, t. y. norint užtikrinti Pirkėjui savalaikį prekių pristatymą, Pardavėjas gali įpareigoti savo verslo partnerį pristatyti prekes tiesiogiai Pirkėjui.

 

11.4. Išimtiniais atvejais: esant objektyviai pagrįstoms priežastims (aplinkybėms), kurių Pardavėjas negalėjo iš anksto numatyti ir kontroliuoti, prekių pateikimas gali vėluoti, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas. Jeigu prekių pristatymas vėluoja ir šalims nepavyksta susitarti dėl prekių pateikimo terminų pratęsimo arba užsakytų prekių pakeitimo analogiškomis ar kitomis elektroninėje parduotuvėje esančiomis prekėmis, Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties, o Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 5 d. d.po Sutarties atsisakymo. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas arba į kitą Pirkėjo pranešime apie sutarties atsisakymą nurodytą Pirkėjo sąskaitą.

 

11.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.

 

11.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama kuomet Pirkėjas pasirašo kurjeriui elektroniniame siuntų žymėjimo prietaise, priėmimo faktas užfiksuojamas kurjerių, Lietuvos duomenų bazėje.

 

11.7. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente arba elektroniniame kurjerio siuntų skeneryje bei dalyvaujant kurjeriui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pasirašius be pastabų laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir pretenzijos dėl siuntos būklės nepriimamos.

 

Jeigu pristatyta prekė yra netinkamos komplektacijos, kiekio ar asortimento, prašome mus informuoti (vėliausiai per 48 valandas nuo gavimo momento) el. paštu info@furnibay.ltapierastus prekės komplektacijos ar asortimento trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu

11.8 Prekių pristatymas (transportavimas) į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį teminą nei nurodytas ir gali būti apmoketintas. Apie prekių pristatymo terminą į Kuršių neriją Pardavėjas Pirkėją informuoja el. paštu.

11.9. Baldai pristatomi tik iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.

11.10. Prekės nėra užnešamos.

11.11. Prekės gali būti užnešamos esant galimybei už papildomą mokestį: .

  

11.11.1. Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčiai, pristatymo sąlygos pateikiamos kiekvienam individualiai, prieš sutarties sudarymą.

11.11.2. Prekių pristatymo (transportavimo) metu Pirkėjui gali būti teikiamos papildomos paslaugos. Prekių krovos darbai yra vykdomi prekes pristatant tik Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Alytuje nuo 14 (keturioliktos) valandos. Krovos darbų ir sunkių prekių užnešimo paslaugų kainos pateikiamos kiekvienam klientui individualiai, prieš sutarties sudarymą.

11.12. Beiveik visi baldai pristatomi nesurinkti, dėžėse.

  

11.13. Prekės pristatomos tiek Lietuvos Respublikos teritorijoje, tiek Europos Sąjungos šalyse.

 

11.14. Jeigu prekės yra užsakomos iš skirtingų tiekėjų Pardavėjas negarantuoja skirtingų prekių pristatymo tą pačia dieną.

11.15. Užsakius ta pačią prekę skirtingu laiku prekių atspalviai gali skirtis.

PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS

12.1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme, pateikiamame internetiniame tinklalapyje

www.furnibay.lt.

 

12.2.

Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje svetainėje esančios prekės savo atspalviu ar dydžiu gali nežymiai neatitikti realaus prekių atspalvio ar dydžio dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ir nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų atspalviai, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.

 

12.3. Pardavėjas arba gamintojas gali suteikti papildomą prekės kokybės garantiją. Konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi prekės aprašyme ar tokią prekės garantiją patvirtinančiame dokumente. Papildomos garantijos suteikimas nekeičia įstatyminės prekių garantijos sąlygų ir galiojimo.

 

12.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas arba gamintojas prekėms papildomos prekių kokybės garantijos nesuteikia, Pirkėjo įsigytai prekei yra taikoma teisės aktuose nustatyta tokių prekių garantija ir jos galiojimo terminai.

 

12.5. Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių tinkamumo naudoti terminą, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

12.6. Garantija netaikoma prekių kategorijoms:

12.6.1. Naujos, pažeistomis pakuotėmis;

12.6.2. Su neženkliais pabraižymais;

12.6.3. Ekspozicinės.

 

12.6. Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perdotuotos, prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę iš garantinio aptarnavimo centro ar Pardavėjo dienos, nepaisant to, kiek kartu per šį 3 (trijų) mėnesių laikotarpį, Pardavėjas ir (ar) garantinio aptarnavimo centras bandė susisiekti su Pirkėju. Pasibaigus šiam terminui Pardavėjas jam žinomu el. pašto adresu (jei el. pašo adresas nežinomas – telefonu) įspėja Pirkėją apie jo pareigą atsiimti Prekę ir nustato papildomą, ne ilgesnį kaip 14 (keturiolika) dienų terminą, prekės atsiėmimui. Per numatytą papildomą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės jos atsiimti, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti. Prekė perduodama įmonei, kuri surenka panaudotą elektros ir elektronikos įrangą bei buitinę techniką ar kitus daiktus. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.

12.7. Jeigu ta pati prekė buvo užsakyta skirtungu laiku, tai prekės atspalviai ar strūktūra gali turėti skirtumų.

 

13.PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

13.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civiliniame kodekse numatytais atvejais ir sąlygomis.

 

13.2. Netinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas

 

13.2.1. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo nuožiūra pareikšti vieną iš šių reikalavimų:

 

13.2.1.1. kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;

 

13.2.1.2. kad būtų proporcingai sumažinta pirkimo kaina;

 

13.2.1.3. reikalauti prekę pakeisti;

 

13.2.1.4. grąžinti už prekę sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties.

 

 13.2.2. Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:  

13.2.2.1. pranešti apie tai Pardavėjui sąskaitoje faktūroje nurodytu kontaktu arba Internetinės svetainės el. paštu info@furnibay.lt. Pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes;

 

13.2.2.2. pateikti prekių įsigijimo dokumentą, garantiją patvirtinantį dokumentą (jei jis buvo išduotas);

 

13.2.2.3. pateikti laisvos formos prašymą Pardavėjui el. paštu info@furnibay.ltir išdėstyti savo pasirinktą reikalavimą.

 

13.2.2.4. Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas pristatymo ir grąžinimo išlaidas.

 

13.2.2.5. Pirkėjui pinigai grąžinami tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas įsigijo prekes (pvz., jei už prekes buvo apmokėta bankiniu pavedimu, pinigai Pirkėjui grąžinami bankiniu pavedimu į banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas apmokėjimas), nebent Pirkėjas sutinka su kitokiu Pardavėjo pasiūlytu pinigų grąžinimo būdu.

 

13.2.2.6. Pirkėjui grąžinant nekokybiškas ir (ar) trūkumų turinčias prekes prašome prekę grąžinti, originalioje ar kitoje tvarkingoje pakuotėje, taip pat prekę grąžinti su visomis Pirkėjo gautomis komplektinėmis dalimis.

 

13.2.2.7. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

 

13.2.2.8. Atskiros Pardavėjo netinkamos kokybės prekių grąžinimo taisyklės gali būti numatytos su jomis pateikiamuose garantijos dokumentuose. Tokios Pardavėjo taikomos prekių grąžinimo taisyklės taikomos tiek, kiek jos neprieštarauja šioms Taisyklėms. Esant neatitikimui tarp šių Taisyklių ir atitinkamo Pardavėjo taikomų taisyklių, pirmenybė teikiama šioms Taisyklėms.

 

13.2.3. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas Pardavėjui į Internetinės svetainės parduotuvę, esančią adresu Manufaktūrų g. 20, Vilniuje arba grąžindamas per kurjerius. Sunkių prekių pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju per Internetinę svetainę atskirai suderina telefonu arba el. paštu info@furnibay.lt arba Pardavėjas jas pasiima pats.Patirtas išlaidas už nekokybiškos prekės grąžinimą kompensuoja Pardavėjas.

 

13.3. Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes

 

13.3.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai el. paštu info@furnibay.lt arba paskambinęs Internetinėje svetainėje nurodytu telefono numeriu. Gavęs informaciją apie pristatytas ne tas prekes, Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami nedelsiant.

 

13.4. Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties.

 

13.4.1. Pirkėjas – fizinis asmuo (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.228 10 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Atsisakyti Pirkimo – pardavimo sutarties galima tik, jei prekė nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Atsisakęs sutarties, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui savybėms ir veikimui nustatyti.

 

13.4.2. Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba: jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

 

13.4.3. Pirkėjas praneša Pardavėjui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą, pateikdamas raštu aiškų raštišką pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu info@furnibay.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

 

13.4.4. Prekės turi būti grąžinamos ne vėliau kaip 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Prekė laikoma tinkamai supakuota tada, kai ji yra įdėta į papildomą išorinę pakuotę (įdėta į dėžutę, maišelį, apvyniota popieriumi ir pan.) ir ši pakuotė yra sandariai uždaryta (pavyzdžiui, užklijuota). Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos.

 

13.4.5. Pareiga įrodyti, kad laikėsi Civilinio kodekso 6.22810 straipsnyje numatytų reikalavimų dėl nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.

 

13.4.6. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę sutartį ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį ar sutartį ne prekybos patalpose, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti.

 

13.4.7. Pardavėjas gali sulaikyti Pirkėjui jo sumokėtų sumų grąžinimą tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui.

 

13.4.8. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sudarytos sutarties, automatiškai nutraukiamos papildomos sutartys. Papildomomis sutartimis laikomos sutartys, pagal kurias Pirkėjas įsigyja prekių ar paslaugų, susijusių su sudaryta sutartimi, o tas prekes tiekia ar paslaugas teikia Pardavėjas ar kitas asmuo pagal susitarimą su Pardavėju. Pirkėjas privalo nedelsdamas pranešti raštu kitai sutarties šaliai apie papildomos sutarties nutraukimą ir pateikti duomenis apie nuotolinės sutarties arba ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą. Atskiras Pirkėjo pranešimas nereikalingas tais atvejais, kai papildoma sutartis buvo sudaryta su tuo pačiu Pardavėju, kuriam buvo pranešta apie sutarties atsisakymą pagal Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnį.

13.5. Prekių grąžinimas ir keitimas netaikomas prekių kategorijoms:

13.5.1. Naujos, pažeistomis pakuotėmis;

13.5.2. Su neženkliais pabraižymais;

13.5.3. Ekspozicinės;

13.5.4. Individualiai pagamintos prekės;

13.5.5. Užsakomos prekės;

13.5.6. Užsakyti ne per el. parduotuvę (užsakant paštu, telefonu, parduotuvėje - prekių grąžinimas negalimas).

 

14.ATSAKOMYBĖ

 

14.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

 

14.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės parduotuvės sistema.

 

14.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

 

14.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors tokia galimybė Pirkėjui buvo suteikta.

 

14.5. Jei Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, kuriuose nėra pateikiama informacija apie Pardavėjo parduodamas prekes ir prekių savybes, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

 

PRIVATUMO POLITIKA IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA. TIESIOGINĖ RINKODARA

15.1. Bendrovė asmens duomenis renka, tvarko ir saugo vadovaudamasi šiomis Pirkimo pardavimo taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais. Bendrovė užtikrina duomenų subjektų teises pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės aktus. Pardavėjas tvarko Pirkėjo pateiktus asmens duomenis elektroninės prekybos veiklos vykdymui (klientų užsakymų priėmimui ir vykdymui ir garantiniam aptarnavimui ir pan.).

 

15.2. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko tokiais tikslais: (i) elektroninės prekybos tikslu – tai yra siekiant identifikuoti Pirkėją, vykdyti prekių ir paslaugų pardavimo internetinėje parduotuvėje veiklą, apdoroti Pirkėjo užsakymus, išrašyti Pirkėjui finansinius dokumentus, pristatyti prekes, teikti garantines paslaugas, atlikti pinigų grąžinimą ar prekių keitimą, spręsti su Pirkėjo atliktu pirkimu susijusias problemas, vykdyti kitus Pardavėjo įsipareigojimus (detaliau – Pirkimo pardavimo taisyklių 15.4. punktas), (ii) tiesioginės rinkodaros tikslu (detaliau – Pirkimo pardavimo taisyklių 15.5. punktas), (iii) teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimo tikslu.

 

15.3. Pirkėjui pateikus užsakymą įsigyti prekę ar (ir) užsiregistravus Parduotuvėje, laikoma, kad jis: (i) sutiko pateikti savo asmens duomenis, (ii) sutiko su Pirkimo pardavimo taisyklėmis ir jose nurodyta asmens duomenų apsaugos politika, (iii) neprieštarauja, kad Pardavėjas Pirkėjo asmeninius duomenis tvarkytų šiose Taisyklėse nurodytais tikslais.

 

15.4. Pardavėjas gauna bei tvarko elektroninės prekybos tikslu Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono ryšio numerį, adresą (kai Pirkėjas nurodo adresą prekių pristatymo formoje). Šie asmens duomenys saugomi bei tvarkomi iki užsakymo visiško įvykdymo. Po to duomenys perkeliami į pasyvią duomenų bazę ir saugomi visą garantinio aptarnavimo laikotarpį. Suėjus minėtiems terminams, asmens duomenys sunaikinami bendrovės įgalioto darbuotojo.

 

15.5. Pardavėjas asmens duomenis tvarko ir tiesioginės rinkodaros tikslu. Registracijos formoje ties žyma „Pageidauju gauti naujienas iš www.furnibay.ltpasirinkdamas konkretų naujienų gavimo būdą iš Pardavėjo parengtų parinkčių, Pirkėjas nurodo, kad jis sutinka, gauti informacinę ir reklaminę medžiagą apie paslaugas, prekes iš Pardavėjo ir (ar) iš jo pasirinktų trečiųjų asmenų, registracijos formoje nurodytu Pirkėjo elektroniniu paštu ir (arba) SMS žinute ir (ar) skambučiu į nurodytą mobiliojo telefono numerį.

 

15.6. Pardavėjas gali statistiniais tikslais naudoti su Pirkėjo asmeniu tiesiogiai nesusijusius duomenis, t. y. duomenis apie įsigytas prekes. Tokie statistiniai duomenys bus renkami ir tvarkomi taip, kad neleistų atskleisti Pirkėjo asmens tapatybės arba kitų asmens duomenų, pagal kuriuos būtų galima nustatyti asmens tapatybę.

 

15.7. Pardavėjas asmens duomenis gauna tiesiogiai iš Pirkėjo (jam prisiregistravus internetinio puslapio kliento paskyroje, inicijavus pirkimo – pardavimo sutartį). Pirkėjas registracijos ir (ar) pirkimo metu privalo nurodyti teisingus asmens duomenis. Pardavėjas netvarko kitais būdais gautų asmens duomenų.

 

15.8. Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis Pardavėjas dės visas pastangas, kad užtikrintų asmens duomenims apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Tačiau Pirkėjas taip pat privalo rūpintis savo duomenų saugumu ir (ar) slaptumu, ypač kiek tai susiję su jų atskleidimu tretiesiems asmenims. Už nepilnamečių asmenų elgesį ir (ar) jų duomenų slaptumą bei saugumą atsako tokių asmenų tėvai ar globėjai.

 

15.9. Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens duomenų tvarkymo sąlygomis. Pirkėjas yra informuojamas, kad jis turi šias teises:

 

15.9.1. Bet kada keisti ir (ar) atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją, taip pat panaikinti savo registraciją. Tuomet Pirkėjo paskyra yra panaikinama, o registracijos duomenys ištrinami;

 

15.9.2. Pirkėjas pateikęs Pardavėjui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę susipažinti su savo duomenimis bei tikrinti, kaip jie yra tvarkomi, t. y. gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ar kitų įstatymų nuostatų;

 

15.9.3. kitas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme bei kituose norminiuose teisės aktuose numatytas teises;

 

15.9.4. Pirkėjas sutikimą arba nesutikimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo išreiškia raštu ir (ar), elektroniniu paštu, kuriuo registravosi internetinėje parduotuvėje, nurodydamas savo vardą ir pavardę.

 

15.10. Pirkėjas turi teisę nesutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi, taip pat atsisakyti pateikti savo asmens duomenis. Tačiau kai asmens duomenys yra reikalingi ir būtini siekiant identifikuoti Pirkėją sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos) tikslais, nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie būtų tvarkomi Pirkimo pardavimo taisyklėse nurodytais tikslais, Pardavėjas negalės sudaryti ir (ar) vykdyti sutarties.

 

15.11. Reikalavimus ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, Pirkėjas turi teisę išreikšti raštu, el. paštu arba asmeniškai Pardavėjo veiklos vietoje.

 

15.12. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo asmens duomenų saugumą, įgyvendinti tinkamas technines ir organizacines priemones asmens duomenims apsaugoti nuo neteisėto sunaikinimo ar (ir) atsitiktinio pakeitimo, atskleidimo ir nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Visi Pardavėjo darbuotojai bei jo atstovai įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenis.

 

15.13. Asmens duomenis šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse nustatyta apimtimi ir tvarka Pardavėjas gali teikti tik duomenų subjektui, siuntų pristatymo bendrovėms, taip pat kitiems duomenų gavėjams, kai pagal įstatymus, teismo sprendimus ir kitus teisės aktus Pardavėjas yra įpareigotas pateikti asmens duomenis.

 

15.14. Su tvarkomais asmens duomenimis susiję paklausimai, pretenzijos ir kita informacija, turi būti pateikiami Pardavėjui raštu el. paštu

info@furnibay.lt.

 

15.15. Paklausimai, pretenzijos ir kita informacija, turi būti formuluojami taip, kad Pardavėjas galėtų identifikuoti Pirkėją kiek tai būtina atsakymui parengti ir turėtų galimybę išsiųsti Pirkėjui atsakymą. Pardavėjas Pirkėjo pateiktus paklausimus, pretenzijas ir prašymus stengsis išnagrinėti kaip įmanoma greičiau.

 

16.BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

16.1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams.

 

16.2. Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.

 

16.3 Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, visų pirma turi kreiptis į Pardavėją ir tik Pardavėjui netenkinus ar iš dalies tenkinus Pirkėjo reikalavimą, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą.

  

Prašymą/ skundą dėl Internetinėje svetainėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 14 66, interneto svetainė www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KOKYBĖS GARANTIJOS SĄLYGOS JURIDINIAMS ASMENIMS (VERSLININKAMS)

 

DĖMESIO, juridiniams asmenims visoms prekėms suteikiama 12 (dvylikos) mėnesių garantinis laikotarpis.

 

1.Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Jei kyla abejonių dėl nurodyto produkto, kreipkitės į pardavimų vadybininką prieš įsigyjant prekę. Prekė laikoma kokybiška, jie ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.

 

2.Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Norėdami išvengti nesusipratimų, siūlome atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra. Garantija galioja tik tada, jei Pirkėjas Pardavėjui pateikia prekės įsigijimo kvitą, sąskaitą, kitą pirkimo – pardavimo dokumentą, ar kitą dokumentą, patvirtinanti prekės įsigijimą iš Pardavėjo.

 

3.Kokybiškos ir užsakymą atitinkančios prekės negali būti gražinamos ir nėra keičiamos. Teisė nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma. Nekokybiškos prekės visų pirma turi būti pateikiamos Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisams ir tik nustačius, kad prekių negalima sutaisyti, jos yra keičiamos kitomis ir (ar) grąžinamos.

 

4.Prekių grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. Pinigų už prekę grąžinimo atveju, nėra grąžinamos už prekės pristatymą sumokėtos sumos. Pinigai už prekę pirkėjui grąžinami tik po to, kai prekė faktiškai grąžinama Pardavėjui.

 

5.Prekių kokybei ir garantiniam terminui yra taikomos Civilinio kodekso 6.333 ir 6.335 straipsnių nuostatos. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami Pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

 

INFORMACIJA VARTOTOJAMS APIE DAIKTŲ ŽUVIMO AR SUGEDIMO RIZIKOS PERĖJIMĄ VARTOTOJUI

Civilinio kodekso 6.3591straipsnyje, reglamentuojančiame rizikos perdavimą, nurodyta, kad tais atvejais, kai vartojimo pirkimo–pardavimo sutartyje numatytas daiktų gabenimas ir pardavėjas išsiunčia daiktus pirkėjui, daiktų atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus. Jeigu daiktai perduodami vežėjui, kurį pasirinko pirkėjas, o pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šioje dalyje numatyta rizika pereina pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.

 

PAPILDOMA INFORMACIJA APIE DUOMENŲ SAUGUMĄ

Klientų asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą.

  

Klientų asmeniniai duomenys yra saugomi ne ilgiau, nei tai būtina. Bet kuriuo metu klientas turit teisę nemokamai gauti informaciją apie savo pateiktus ir išsaugotus duomenis, juos keisti, blokuoti ar prireikus net ištrinti. Tai galima padaryti kreipiantis į mus el. paštu info@furnibay.lt arba kitais nurodytais kontaktais. Norint užsiregistruoti arba užsisakyti prekių, Jums reikės pateikti savo duomenis, kurie bus naudojami užsakymų vykdymo ir marketingo (tiesioginės rinkodaros) tikslais. Tiesioginės rinkodaros tikslais Jūsų duomenys bus naudojami gavus Jūsų sutikimą. Jei Jūs jau esate klientas, galite prisijungti tiesiog įvedę savo el. pašto adresą ir slaptažodį.

 

Pardavėjas slapukų (cookies) pagalba renka anoniminę informaciją apie Pirkėją. Slapukuose (cookies) saugomų duomenų dėka Jums nebereikia kaskart vėl iš naujo pildyti pateiktų formų. Pasirinkta naršyklės programa Jūs galite patys administruoti savo duomenis ir jei norite, juos užblokuoti. Pardavėjas slapukus (cookies) naudoja tam, kad galėtų teikti produktus ir paslaugas kuo kokybiškiau ir veiksmingiau, apsaugotų Pirkėją nuo neteisėto jo duomenų panaudojimo, galėtų vesti statistiką, tokią kaip lankytojų skaičius, srautas ir pan. Tokia informacija nebūna susieta su Pirkėjo asmenine informacija. Pirkėjas gali nesutikti su slapukų (cookies) naudojimu, juos uždrausti ar pašalinti iš savo kompiuterio, tačiau tuomet dalis paslaugų gali dalinai arba visiškai neveikti. Slapukuose (cookies) saugomų duomenų dėka Jums nebereikia kaskart vėl iš naujo pildyti pateiktų formų. Pasirinkta naršyklės programa Jūs galite patys administruoti savo duomenis ir jei norite, juos užblokuoti.

 

PREKIŲ PRIEŽIŪRA 

  • Prekių išorinis vaizdas ir funkcionalumas priklauso nuo sąlygų, kuriose jie bus eksploatuojami tam tikrą laiko tarpą. Norint išlaikyti kuo ilgesnį ir nepakitusį prekių išorinį vaizdą ir jų funkcionalumą, rekomenduojama laikytis eksploatavimo ir priežiūros taisyklių.
  • Natūralių medžiagų (ąžuolo, buko, beržo, mango medienos, juodalksnio ir kt) tekstūros ir atspalvio nelygumai nelaikomi prekių kokybės trūkumu. Užsakant natūralaus medžio masyvo arba medžio lukštu dengtus baldus, gali pasitaikyti nevienoda medžio struktūra, lengvi įskilimai, šakų sandaros ir spalviniai niuansai – būdingi natūraliai išaugintai medienai. Tai nėra Prekių kokybės trūkumas ir nereiškia prekės kokybės pablogėjimo.
  • Prekės turi būti naudojamos pagal savo funkcinę paskirtį. Ne pagal paskirtį naudojami gali būti sugadinti.
  • Naujai užsakyti ar sandėlyje esančios prekės yra originaliose pakuotėse. Išpakavus reikia patikrinti, ar yra visos būtinos ir reikiamos dalys. Išpakuojant ir surenkant negalima naudoti aštrių daiktų, kurie gali pažeisti gaminį.
  • Prekės turi būti renkami instrukcijoje nurodyta tvarka, vengiant neatsargių smūgių ir įbrėžimų, taip pat rekomenduojama užsidengti grindis, kad nesusibraižytų ar kitaip nepasižeistų nei prekių, nei grindys.
  • Apsauginę plėvelę (jei tokia yra) rekomenduojama nuimti tuomet, kai prekės visiškai surinktos. Apsauginė plėvelė apsaugo nuo subraižymų transportuojant ir renkant.
  • Oro sąlygos ir aplinkos poveikis tiesiogiai veikia prekių būklę, išorinį vaizdą, kokybines ir eksploatavimo charakteristikas. Siekiant išvengti greito dažyto paviršiaus senėjimo, medinių elementų deformacijos, reikia saugoti nuo intensyvaus šviesos, drėgmės, temperatūros poveikio. Taip pat juos reikia apsaugoti nuo ilgalaikio tiesioginių saulės spindulių poveikio, nes kai kurių dalių spalva dėl ilgalaikio intensyvios šviesos poveikio gali pakisti.
  • Vidinio apšvietimo šaltinį draudžiama įrengti arčiau nei 20 cm nuo baldų detalių, nes dėl to gali pakisti gaminio spalva, atsisluoksniuoti plastmasė ar laminatas, perdžiūti mediniai elementai ir medžio lukštu padengtos detalės.
  • Patalpoje, kurioje eksploatuojamos prekės, rekomenduojama palaikyti apie 40–70 % santykinę drėgmę. Reikia vengti ypač aukštos ar ypač žemos santykinės drėgmės, nes per tam tikrą laiką dėl to gali deformuotis prekių elementai (išbrinkti, perdžiūti, atsisluoksniuoti). Siekiant išvengti tokių pasekmių rekomenduojama naudoti oro drėkintuvą ir džiovintuvą, kad patalpoje būti palaikoma normali santykinė drėgmė.
  • Labai aukšta ar labai žema temperatūra, taip pat didelis temperatūrų kontrastas gali gana smarkiai pakenkti prekių detalėms. Reikia atsiminti, kad prekės yra skirtos laikyti gyvenamosiose patalpose, kur nėra staigių temperatūros ir/ar drėgmės svyravimų. 
  • Prekes reikia saugoti nuo chemiškai aktyvių medžiagų poveikio (koncentruotų šarmų, rūgščių, skiediklių ir t. t.). Netgi trumpalaikis tokių skysčių poveikis gali padaryti žalą ne tik prekių paviršiams ir mechanizmams, bet ir jūsų sveikatai.
  • Kadangi daugelyje valiklių yra koncentruotų, chemiškai aktyvių medžiagų ar abrazyvinių (šveičiančių) dalelių, prekių priežiūrai naudoti tik specialius valiklius, skirtus jų priežiūrai.
  • Nešvarumus ir drėgmę nuo prekių paviršiaus pašalinti reikia minkštu audiniu (pliušas, flanelė ir t. t.) arba naudoti specialias servetėles, skirtas prekių priežiūrai. Negalima naudoti skudurėlių ir audinio, turinčio abrazyvinių dalelių, nes tai gali sugadinti dažus
  • Sausam purvui pašalinti, atsargiai nušluokite prekę sausu audiniu ar švelnių šerių šepečiu.
  • Baldus valyti reikia sukamais judesiais, smarkiai nespaudžiant. Stiprus trynimas gali pažeisti paviršių.
  • Jei prekė yra šlapia, nedžiovinkite jo plaukų džiovintuvu, o naudokite popierinius rankšluosčius ar sausą baltą audinį.
  • Nerekomenduojama ilgai laikyti nenuvalytus bet kokios kilmės nešvarumus nuo prekių paviršiaus, nes gali susidaryti nebepašalinamos dėmės.
  • Lengvai pašalinamas dėmes valyti švaria, sudrėkinta vandenyje šluoste. Sudrėkintą paviršių kruopščiai nuvalyti švariu, sausu audiniu. 
  • Metalinius paviršius valyti specialiomis valymo priemonėmis, neturinčiomis kietų dalelių ir balinimo savybių. Nuvalius buitinės chemijos valymo priemonėmis, paviršių nuvalyti švariu, sudrėkintu vandenyje audiniu bei nušluostyti sausu audiniu.
  • Chromuotus ar nerūdijančio plieno paviršius valykite tik specialiomis tam pritaikytomis valymo priemonėmis. Ilgalaikis metalo apdailos arba atskirų mechanizmų ir aksesuarų laikymas drėgnoje aplinkoje gali sukelti koroziją.
  • Natūralaus marmuro baldus paviršius reikia saugoti nuo skysčių, kurie gali įsigerti ir pailkti dėmes, užliejus bet kokiu skysčiu – nedelsiant pašalinti.
  • Prekių negalima stumdyti, nes galima juos pažeisti. Prekių pernešimas leis išvengti galimų grindų apgadinimų. Perstūmimo metu prekių kojelės gali subraižyti grindų paviršių.
  • Nenaudoti prekių kaip paaukštinimo priemonės ar kaip atramos ir nelaipioti ant jų.

MINKŠTŲJŲ BALDŲ EKSPLOATACIJOS IR PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS

  • Prieš pirmą kartą naudojant baldo išlankstymo funkciją reikia įsitikinti, kad visos transportavimo apsaugos yra pašalintos.
  • Baldas gali turėti suglamžymus, kurių priežastis yra transportavimas. Tokiu atveju yra rekomenduojamas rankinis baldo dalių (porankių, atlošų ir pan.) formavimas, kas leis greičiau išgauti reikiamą baldo formą.
  • Nekelkite baldo už porankių. Netraukite baldo už galvūgalio, minkštųjų atkaltės pagalvių, porankių ar nugaros pagalvių, nes tai gali sugadinti siūles. Atsargiai kelkite gaminį visu korpusu nuo pagrindo.
  • Išpakavus baldą nerekomenduojama juo iš karto naudotis. Palikite baldą išsivėdinti.
  • Baldai turi būti pastatyti lygiame paviršiuje. Baldą statykite 5 – 10 cm nuo sienos, kad neatsirastų nusitrynimų ar įspaudimų.
  • Per pirmuosius tris naudojimo mėnesius baldo porolonas turėtų suminkštėti ir toks išlikti.
  • Negalima sėdėti ant porankių, atlošo, taip pat negalima stovėti, šokinėti sėdimojoje vietoje, atramoje arba ant pavienių spyruoklių juostų.
  • Skirtumų atsiradimas dėl netolygaus baldo naudojimo nėra baldo trūkumas t.y., rekomenduojama reguliariai keisti sėdėjimo vietą ir nesėdėti toje pačioje pamėgtoje vietoje.
  • Naudojant minkštus baldus su pagalvėmis reikia jų formavimą rankomis kartoti priklausomai nuo baldo naudojimo intensyvumo.
  • Natūraliu naudojimo efektu yra apdangalo raukšlėjimasis, sėdimosios dalies išsisėdėjimas, audinio, dirbtinės ar natūralios odos išsitampymas, laisvumas, apsitrynimas siūlių vietose, odos blizgesys. Sėdimose dalyse naudojimo metu iš audinio gali susidaryti lengvos klostės – tai yra tempimo pasekmė ir nėra medžiagos defektas.
  • Baldai, turintys išlankstymo funkciją, nėra skirti kasdieniniam miegojimui.
  • Negalima traukti pakeliamo mechanizmo tik vienoje pusėje – visada reikia traukti ties centru.
  • Vaikams be tėvų priežiūros yra draudžiamas savarankiškas miego ir poilsio mechanizmo išlankstymas ir sulankstymas.
  • Rekomenduojama vengti betarpiško baldo apmušalo kontakto su žmogaus kūno prakaitu, gyvūnų ir augalų kilmės riebalais, tirpikliais ir alkoholį turinčiais skysčiais bei su kitomis cheminėmis priemonėmis, galinčiomis turėti nepalankų poveikį apmušalui.
  • Draudžiama dėti ant baldų laikraščius ar žurnalus – dažai gali įsigerti ir sugadinti baldo apmušalą. Džinsai ir kiti drabužiai, baldų apdangalai (pledai) bei daiktai, pagaminti iš dažančio audinio (medžiagos), gali palikti matomų dėmių ant baldo apmušalo ir neišsivalyti.
  • Laikui bėgant gali atsirasti atspalvio nevienodumas, kurį sąlygoja blukinantis šviesos poveikis.
  • Minkštieji baldai yra gaminami naudojant minkštas medžiagas ir negali būti išmatuoti tiksliai pagal matmenis. Nedideli baldo matmenų nukrypimai, siūlių nevienodumai, pagalvių nevienodumai ir pan. yra neišvengiami ir būdingi minkštiems baldams. Aprašyme pateikti minkštų baldų išmatavimai yra nominaliniai. Kadangi baldų gamyboje naudojamos minkštos medžiagos, tokios kaip putų poliuretanas, faktiniai išmatavimai gali skirtis +/- 4 cm nuo pateiktų prekės aprašyme.

MIEGAMOJO LOVŲ PRIEŽIŪROS IR EKSPLOTACIJOS TAISYKLĖS

  • Negalima stovėti, šokinėti, pasilypėti ant atskirų lovos dalių (pvz.: šonų, galvūgalio, kojūgalio ir pan.).
  • Atsižvelgiant į higienos reikalavimus groteles rekomenduojama keisti po 10 metų.
  • Draudžiama lipti į patalų dėžę, kišti rankas į pakėlimo mechanizmą, vaikams savarankiškai naudoti pakėlimo mechanizmą. Būtina saugotis, kad pakėlimo mechanizmas neužkristų.
  • Renkantis lovą su pakėlimo mechanizmu, būtina paisyti gamintojo rekomendacijų lovos čiužinių svoriams. Per sunkus čiužinys gali trukdyti tinkamai naudotis pakėlimo mechanizmu.

BALDŲ SU NATŪRALIA ODA EKSPLOATACIJOS IR PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS

  • Natūrali dažyta oda neretai gali sutrūkinėti ir laikui bėgant pradėti luptis dėl kūno riebalų ir prakaito, kurie įsigeria į baldo odos paviršių ir pamažu pradeda tirpdyti dažų dangą.
  • Tinkamai atliekamas valymas padės išvengti odos sutrūkinėjimo ir lupimosi ilgesnį eksploatacijos laiką.
  • Naudojant baldus, odos atspalvis bei blizgumas gali kisti, gali atsirasti apmušalo išsitampymas – tai natūrali savybė.
  • Naudojant baldus gali atsirasti odos nutrynimai ir blizgėjimas. Natūralios odos ypatybės ir valymas
  • Kiekvienas odos gabalas yra skirtingas, todėl negalima išvengti odinių apmušalų spalvų ir faktūros skirtumų. Dėl dažymo technologijų nėra garantijos, kad pavyzdžio ir pagaminto baldo spalva sutaps. Tai taikoma tiek audiniams, tiek dirbtinei bei natūraliai odai. Garantija taip pat netaikoma medžiagų tekstūros nevienodumui.
  • Natūralios odos išvaizda priklauso nuo gyvūno genetikos, jo gyvenimo sąlygų ir mitybos. Kiekvieno gyvūno oda turi unikalią tekstūrą ir skirtingas natūralias savybes, pavyzdžiui, randėjimą. Natūralūs gyvūno augimo požymiai yra ne baldo trūkumai, o jo odos, kaip natūralaus produkto, įrodymai. Raukšlės, sužeidimų randai, vabzdžių įgėlimai, pigmentinės dėmės (tamsesnės vietos) ir venų struktūros yra natūralios gyvūno odos tikrumo argumentas. Siekiant atskleisti visą natūralios odos grožį, ji apdorojama pagal natūralias odos savybes.
  • Gaminant baldus, dažniausiai naudojama jaučio oda. Vienam baldų komplektui pagaminti reikalingos maždaug šešių gyvulių rinktinės odos. Kiekviena vieno gyvūno kūno dalis turi skirtingą odos tekstūrą, pavyzdžiui, raukšles ant kaklo ir šonų, tad, savaime suprantama, vieno baldų komplekto odos tekstūra nebus vienoda. Dėl to reikšti pretenzijų negalima, nes būtent dėl šios įvairovės, išskirtinių žymių odos apmušalai yra unikalūs, o skirtingos detalės suteikia odai išskirtinę, originalią išvaizdą.
  • Natūrali oda turi savo būdingą kvapą, leistinus faktūros ir atspalvių skirtumus. Pagal technologiją baldų gamybai gali būti naudojama skirtingo storio, kietumo oda atsižvelgiant į vietą, kur gaminyje ji bus panaudota.
  • Minkštieji baldai yra gaminami naudojant minkštas medžiagas ir negali būti išmatuoti tiksliai pagal matmenis. Nedideli baldo matmenų nukrypimai, siūlių nevienodumai, pagalvių nevienodumui ir pan. yra neišvengiamai ir būdingi minkštiems baldams, todėl minėti nukrypimai nelaikomi baldo gamybos trūkumu.
  • Įprastiniam valymui rekomenduojama naudoti nespalvoto audinio medvilninę šluostę sudrėkintą kambario temperatūros vandeniu. Porą kartų per metus reikia odinius baldus sutepti specialia odiniams baldams skirta priemone, išvengiant odos džiūvimo bei skilinėjimo. Jokiu būdu valant odinius baldus negalima naudoti tirpiklių, acetono, spirito, muilo ir skalbimo milteliu. Valymui naudokite odai skirtą valymo kremą. Atkreiptinas dėmesys, jog oda reikalauja labai atidžios priežiūros. Negalima skalbti odinių baldų apmušalų ar jų džiovinti džiovyklėse.

BALDŲ, PAGAMINTŲ IŠ MDF (MEDŽIO DULKIŲ PLOKŠTĖ), MEDŽIO IR FANEROS EKSPLOATACIJOS IR PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS

  • Nestatykite karštų ir drėgnų daiktų tiesiai ant baldų.
  • Blizginkite ir poliruokite tik atidžiai perskaitę naudojamų priemonių sudėties aprašymą. Per didelis silikono ir distiliuotos naftos kiekis gali pakenkti paviršiaus apdailai.
  • Rekomenduojama, kad baldai būtų laikomi patalpose, kurių temperatūra ne mažesnė kaip +15ºC iki +25ºC ir santykinis oro drėgnumas nuo 45% iki 70%.
  • Baldai turi būti statomi vėdinamose patalpose. Negali būti glaudžiami prie drėgnų sienų ir šildymo įrenginių.
  • Baldus būtina saugoti nuo drėgmės. Patekus vandeniui, nedelsiant nuvalyti sausu medžiagos gabalėliu. Baldų detalėms ilgesnį laiką būnant sąlytyje su vandeniu (ar kitais skysčiais) gali deformuotis plokštė ar atsiklijuoti briaunos.
  • Baldus būtina saugoti nuo mechaninių pažeidimų, nenaudoti aštrių daiktų baldų valymui. Būtina saugoti nuo chemikalų.
  • Valyti būtinai tik sausu, minkštu audiniu arba specialiomis šluostėmis. Valant nespausti, netrinti vienoje vietoje.
  • Jei nešvarumus sunku išvalyti, naudokite specialius valiklius, kurie ne tik valo, bet gali ir apsaugoti, poliruoti, konservuoti, aromatizuoti ir turėti kitų naudingų savybių.
  • Baldus būtina naudoti pagal paskirtį, kad nesugadinti baldo konstrukcijos.

LAMINUOTOS MEDŽIŲ DROŽLĖS PLOKŠTĖS PRIEŽIŪROS IR EKSPLOATACIJOS TAISYKLĖS

  • Laminuotos medžių drožlės plokštės baldus neigiamai veikia tiesioginis kontaktas su vandeniu. Svarbiausias dėmesys, prižiūrint iš laminuotos medžio drožlių plokštės (LMDP) pagamintus baldus, turi būti skiriamas plokštės briaunoms (kantui), nes per jas galintis patekti vanduo gali “išpūsti” ir pačią plokštę. Išpylus vandens ar kito skysčio jį tereikia greitai nuvalyti. Ilgiau paliktas vanduo gali prasiskverbti per plokštės briaunas į vidų ir deformuoti plokštės paviršių.
  • Laminuotos medžių drožlės plokštė yra degi, todėl reikia saugoti nuo tiesioginės ugnies. Baldų nestatykite per arti židinio, oro kondicionieriaus ventiliacijos angos, nes gali deformuotis medžiaga ar būti pažeista baldų apdaila.

MEDINIŲ IR NATŪRALIOS FANERUOTĖS STALŲ IR STALIUKŲ PRIEŽIŪROS IR EKSPLOATACIJOS TAISYKLĖS

  • Ilgą laiką šviesai tiesiogiai krintant ant tam tikrų detalių, gali susilpnėti jų chromatinės charakteristikos palyginus su kitomis detalėmis, kurias mažiau veikė šviesa. Keičiant ir/arba papildant kai kuriuos baldų elementus skirtingu laikotarpiu, detalių spalva gali skirtis. Šis spalvos skirtumas, kuris po kurio laiko pasidarys ne toks ryškus arba išnyks, nėra blogos kokybės baldų požymis.
  • Perstumiant stalus ir staliukus į kitą vietą, visuomet pirma išrinkite, kad nepažeistumėte konstrukcijos ir rėmų.
  • Baldų negalima veikti stipriu, taškiniu spaudimu, nes taip galima pažeisti baldų konstrukciją.
  • Nuvalykite nešvarumus iš karto. Geriau valykite naudodami sugeriančią medžiagą, o ne trinkite. Ilgai nenuvalytas vanduo paliks baltas dėmes ant baldo. Alkoholis, kvepalai, priemonės po skutimosi ir medikamentai gali smarkiai pažeisti apdailą.
  • Nepjaustyti tiesiai ant stalviršio. Naudokite pjaustymo lentelę.
  • Nestatyti ant stalviršio įkaitusios keptuvės, karšto puodo, lygintuvo ar kitų aukštos temperatūros daiktų be termoizoliacinės tarpinės. Naudokite karštų indų padėkliukus.
  • Nestatykite plastikinių ar guminių daiktų (lempų pagrindų, užrašų knygučių, guminių kilimėlių ir kt.), nes kai kurie plastikai turi savo sudėtyje ingredientų, kurie gali pažeisti apdailą. Naudokite medžiagines staltieses, servetėles ir įvarius uždangalus ar užtiesalus. Periodiškai keiskite priedų ir aksesuarų vietą ant baldų, kad jie negulėtų visą laiką toje pačioje vietoje.
  • Nenaudokite kelių rūšių valymo priemonių vienu metu ar iš karto paeiliui.
  • Pagrindinė medinių baldų priežiūros priemonė yra dulkių valymas švaria minkšta šluoste.
  • Ant medinių baldų statydami gėrimus, kambarinius augalus ir pan., visuomet naudokite tam skirtus medžiaginius padėklus ar lėkšteles, kadangi skysčiui patekus ant baldų paviršiaus atsiras dėmių, o po ilgesnio laiko medžio apdaila gali atšokti. Medinių baldų paviršių neigiamai veikia tiesioginiai saulės spinduliai – medis išblunka, skyla. Dėl šių priežasčių medinius baldus derėtų statyti atokiau nuo langų, kondicionierių bei šildytuvų, kurie taip pat kenkia medžio drėgmės pusiausvyrai. Staltiesės ar kamštinio medžio padėklai saugo Jūsų baldus, tačiau nepamirškite laikas nuo laiko šių apdangalų nuimti ir patikrinti, ar po jais nesislepia nepastebėtos išpiltų ir susigėrusių skysčių dėmės ar dalelės galinčios pažeisti baldų paviršių.
  • Jei jūsų baldai pagaminti ne iš sintetinės medžiagos, o iš natūralaus medžio, tokie dalykai kaip mažos taškinės šakos, medžio rievės, kiekvienos lentutės spalvos variacijos, medienos struktūros nevienodumas yra medinių baldų išskirtinumas, būtent tai ir pabrėžia natūralų medinių baldų grožį. Medžio masyvo baldai yra ilgaamžiški, nes juos visuomet galima atnaujinti.
  • Didžiausi medinių baldų priešai yradidelis karštis, didelis šaltis, saulė, drėgmė, vanduo, staigūs oro pasikeitimai

    . Labai svarbu jiems surasti tinkamą vietą, kad nebūtų šalia šilumos šaltinio ar lango. Nuo šilumos šaltinio (radiatoriaus, orlaidžio, krosnies, grindinio šildymo) sklindanti šiluma, tiesioginiai saulės spinduliai gali pakenkti baldams, gali pradėti skilinėti, keisti spalvą. Iš natūralaus medžio pagaminti baldai bijo karščio ir vandens. Todėl jei ant jo išsiliejo vanduo, nedelsiant reikėtų nusausinti, gali likti dėmės.

  • Mediena natūralus gamtos produktas su laiku, kad ir kokia apdaila būtų padengtas, turi savybę keisti savo spalvą. Medienos spalva nebūna vieno atspalvio ar rašto, kiekvienas medis skirtingas, auga skirtingomis sąlygomis.
  • Medžio masyvo baldus stenkitės statyti kuo toliau nuo radiatorių, orlaidžių ar kondicionierių, mediniams baldams kenkia temperatūros svyravimai.
  • Šildymo sezono metu medžio masyvo baldai gali išdžiūti todėl patariama drėkinti patalpų orą. Esant oro drėgmei mažesnei nei 55%, atsiranda rizika, kad baldas sutrūkinės. Taip nutinka ne dėl gamintojo kaltės, o dėl neteisingos eksploatacijos. Stebėkite oro drėgnumą namuose, kad būtų kuo mažesni svyravimai.
  • Ne šildymo sezono metu, padidėjus oro drėgnumui virš 70%, mediniai baldai iš aplinkos pritraukia drėgmės, išsiplečia, judančios dalys gali pradėti kliūti viena į kitą, todėl patalpas reikia sausinti.
  • Nelaikykite medinių baldų tiesioginėje saulės šviesoje. Medinių baldų paviršių neigiamai veikia tiesioginiai saulės spinduliai, medis išblunka, skyla.
  • Keiskite daiktų, priedų ar aksesuarų vietą ant medinių baldų, kad jie negulėtų visą laiką toje pačioje vietoje, net jeigu baldas nubluks, ant jo neliks ryškių dėmių.
  • Kai kurių plastikinių ar guminių daiktų sudėtyje yra medžiagų, galinčių pažeisti medinių baldų apdailą gali atsirasti dėmių, todėl vertėtų atidžiau rinktis jų pastatymo vietą arba naudoti minkštus apdangalus, bei servetėles.
  • Nešvarumus nuvalykite iš karto. Geriau valykite naudodami gerai sugeriančią medžiagą, o ne trinkite. Ilgai nenuvalytas vanduo, ant baldo paliks baltas dėmes. Alkoholis, kvepalai, priemonės po skutimosi ir medikamentai gali smarkiai pažeisti paviršių.
  • Nenaudokite kelių rūšių valymo priemonių iš kart, ar vienu metu.

METALINIŲ IR STIKLINIŲ ELEMENTŲ, STIKLINIŲ STALŲ IR STALIUKŲ PRIEŽIŪROS IR EKSPLOATACIJOS TAISYKLĖS

  • Metalo paviršiams valyti nenaudokite kietų abrazyviųjų priemonių. Pažeistą paviršių nedelsdami nupoliruokite, taip apsaugosite nuo korozijos po juo esančius metalo sluoksnius. Valykite dulkes. Chromuotus ar nerūdijančio plieno paviršius valykite tik specialiomis tam pritaikytomis valymo priemonėmis. Ilgalaikis metalo apdailos baldų laikymas drėgnoje aplinkoje gali sukelti koroziją. Kambario baldų nerekomenduojama naudoti lauke.
  • Nuo stiklinių baldų elementų dulkės valomos minkšta sausa šluoste. Valykite tik žinomų gamintojų valikliais, vadovaudamiesi ant pakuočių pateiktomis instrukcijomis. Stiklo valiklių nepurkškite ant kitų paviršių ar matinio stiklo. Matinio stiklo reikmenis atsukite matine puse žemyn. Saugokite, kad ant matinio stiklo paviršiaus nepatektų riebalų ar kitų nešvarumų – gali likti sunkiai išvalomų dėmių.
  • Matinta (šiurkšti) stiklo paviršiaus pusė yra padengta specialiu laku, todėl laku padengtą stiklo paviršiaus pusę plauti tik paprastu šiltu +35-40°C vandeniu. Jei matinio (šiurkštaus), laku padengto stiklo paviršiaus pusė ištepta vienoje vietoje, būtina valyti visą stiklo paviršių. Valyti būtinai tik medvilniniu audeklu arba specialiomis stiklui skirtomis pašluostėmis. Valant nespausti, netrinti vienoje vietoje. Matinio stiklo nevalykite stiklo valikliu. Saugokite, kad ant jo nepatektų riebalų, nes gali likti sunkiai išvalomų dėmių.

KĖDŽIŲ PRIEŽIŪROS IR EKSPLOATACIJOS TAISYKLĖS

  • Kėdes naudokite pagal paskirtį. Ant kėdžių negalima šokinėti, laipioti, nenaudokite jų pasilipimui.
  • Saugokite kėdes nuo skysčių (sulčių, kavos, riebalų, vyno, vandens ir t.t.), cheminių medžiagų (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.) poveikio. Išpylus – nedelsiant nuvalykite. Perstatinėdami kėdes į kitą vietą jų nestumkite, o perneškite. Saugokite patalpos grindis! Turint jautrias įbrėžimams grindis būtina naudoti kėdėms apsauginius baldų padukus ant kojelių (kėdžių komplektacijoje nėra ir įsigyjama atskirai).
  • Svarbu žinoti, kad kėdžių kieti ratukai yra skirti minkštai (kiliminei) dangai, o guma padengti ratukai skirti kietai (parketui, laminatui, plytelėms) grindų dangai.7 Keletas kėdžių priežiūros patarimų:
  • Stenkitės, kad kėdžių paviršius visada būtų sausas. Kėdžių detalių paviršių rekomenduojama valyti sausu, minkštu audiniu (flanele, pliušu ir t.t.) ir naudoti tik tam skirtas valymo priemones, kurias galite įsigyti buitinės chemijos prekių parduotuvėse.
  • Kiekvieną kėdės detalę rekomenduojama nuvalyti tuoj pat vos tik ji buvo ištepta.
  • Dažyto metalinio paviršiaus nevalykite cheminiu būdu. Patariama naudoti specialiai dažytiems metaliniams paviršiams skirtas valymo priemones arba namų apyvokos valymo priemones, neturinčias abrazyvinių dalelių ir balinimo savybių (pvz. skalbimo miltelius).
  • Ypatingai saugokite, kad ant kėdžių nepatektų agresyvių skysčių (rūgščių, šarmų, dažų, tirpiklių ir t.t.). Šie junginiai yra chemiškai aktyvūs ir gali pažeisti valomą paviršių bei būti pavojingais Jūsų sveikatai.
  • Plastiko baldų ir apdailos valymo instrukcija: Tokius paviršius būtina valyti drėgna šluoste. Paviršių būtina sausai nušluostyti. Nevalykite braižančiomis šluostėmis ar valikliais, kurių sudėtyje yra abrazyviųjų dalelių. Nenaudokite medienai skirtų poliravimo ar blizginimo priemonių.
  • Atsižvelgiant į kėdės svorį ir grindų atsparumą, ne tik kėdės, bet ir kiti baldai gali pažeisti/subraižyti grindis. Netraukite kėdės nuo stalo – ją kelkite. Naudokite apsauginius baldų padukus ant kėdės kojelių.
  • Maksimalūs rekomenduotini apkrovimai: ant virtuvinio stalo leistina dėti iki 100 kg, baro kėdės 100 kg, ant stiklinių žurnalinių staliukų dedamų daiktų svoris negali viršyti 0.75 kg/dm2, biuro kėdžių didžiausia leidžiama apkrova – 110 kg, valgomojo kėdės buitiniam naudojimui didžiausia leidžiama apkrova -100 kg.
  • Gamintojas pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei dėl techninių priežasčių negalima naudoti pasirinktos medžiagos. (Taikoma kai kurių grupių audiniams)
  • Gamintojas pasilieka teisę keisti produkto matemenis ir dizainą, nepakeisdamas jų bendros prekinės išvaizdos, ir daryti nedidelius matmenų pakitimus iki 5 cm. Jei prekės užsakomos atskirais užsakymais, yra rizika dėl nedidelių matmenų, medžio ar audinio spalvų skirtumų.
  • Baldų ir užvalkalo medžiagų spalvos, pateiktos kataloge ir mūsų svetainėje, gali skirtis nuo realių spalvų. Dėl naudotos spausdinimo technikos kataloge atvaizduotos spalvos gali skirtis nuo faktiškai naudotų baldų ir užvalkalo medžiagų spalvų. Mes įdėjome visas pastangas, kad ekrane rodomos spalvos kuo tiksliau atitiktų produktų spalvas. Tačiau mes negalime garantuoti jų tobulo atkartojimo. Tiek atskiros audinių spalvos, tiek kitos spalvos gali skirtis ženkliai nuo realių - tai susiję su turimų kompiuterio įrangos įvairove ir jos individualiomis nuostatomis, ypač monitoriaus ir vaizdo plokštės nuostatomis.

  • Be to, Pardavėjas pasilieka teisę į struktūrinius ir spalvinius skirtumus skirtingų medžiagų gijų ir skirtumus tarp siūlomos audinių pavyzdžio ir gamyboje gautos medžiagos.
  • Dėl rankinio plėšimo, šlifavimo ir formavimo procesų gali būti nestandžių skirtumų tarp atskirų baldų elementų ir detalių formos. Delikatūs jungtys ir defektai yra rankinio plieno apdorojimo proceso rezultatas ir neišvengiamas jo dalis. Rankinis apdorojimas padaro kiekvieną baldų elementą unikaliu. Metalinių baldų elementų spalvos ir struktūra gali skirtis priklausomai nuo partijos ir tiekėjo.
  • Gamintojas neatsako už ginčus, kylančius dėl techninės informacijos neperskaitymo, o aukščiau nurodyta informacija nėra prekių skundų pagrindas.

Viskozinių kilimų priežiūra

Viskozinio pluošto kirpto plauko kilimams ir kitiems gaminiams yra charakteringas paviršinis „pūkavimasis“.
Tai yra natūralus procesas, būdingas minėto pluošto gaminiams, nes jie pagaminti iš siūlo, sudaryto iš mikropluošto, todėl valymo proceso metu dalis laisvo pluošto pasišalina.
Norint sutrumpinti „pūkavimosi“ laiką rekomenduojama kuo dažniau kilimą valyti buitiniu dulkių siurbliu.

Svarbu

Jei dėmė vis dar matoma kreipkitės į valymo specialistus.

  • Šilkinius kilimus galima valyti tik sausuoju būdu! Valymo metu sudrėkintas šilkinis kilimas gali pagelsti, susiraityti, gali būti pažeista kilimo struktūra, kilimas gali prarasti tvirtumą (sudrėkęs šilkas praranda 20% tvirtumo). Todėl šilkinių kilimų valymą būtina patikėti tik valymo profesionalams.
  • Šilko kilimų negalima valyti muilo tirpalu (muilas džiovina šilką), o taip pat priemonėmis, kuriose yra aktyviojo deguonies. Šilko pluoštą gali pažeisti tiek sintetinės, tiek ir natūralios rūgštys (pvz. citrina), aukšta temperatūra, didelis pH kiekis (>9).
  • Šilkiniai kilimai yra ypač jautrūs tiesioginei saulės šviesai. Kad kilimo spalvos nebluktų, netieskite kilimo tiesioginėje saulės šviesoje arba langus uždenkite užuolaidomis ar širmomis. Retkarčiais kilimą apsukite.